Neste MY – Direct impact

Direct impact met Neste MY

Het Finse Neste is ‘s werelds grootste producent van hernieuwbare diesel en hernieuwbare vliegtuigbrandstof uit afval- en reststromen. Lemm en ten Haaf /B2B helpt al meerdere jaren om Neste MY op de kaart te zetten bij specifieke B2B-doelgroepen in Nederland.

Neste

HVO100 = Neste MY

Neste MY Renewable Diesel (HVO100) is geschikt voor alle dieselmotoren en levert tot wel 90% CO2e-reductie ten opzichte van traditionele fossiele diesel. Na de ‘Duurzaam Dieselen’-campagne heeft Lemm en Ten Haaf een nieuwe campagne ontwikkeld die het leiderschap van Neste in de categorie HVO100 bevestigt; HVO100 = Neste MY.

Awareness in de Touch-fase

Samen met mediabureau Wisecrackers is een geïntegreerde campagne uitgerold met inzet van o.a. radio, out-of-home, truck-advertising en branded content (on- en offline) om de nodige awareness (Touch-fase) te creëren.

Conversie in Tell- en Sell-fase

De campagne is opgevolgd met Data Driven Marketing (DDM). Publicaties via digitale kanalen afgestemd en getarget op geselecteerde doelgroepen, zoals die van transport en logistiek. In de Tell- en Sell-fase is direct gestuurd op conversie (lead-generatie) en vindt continu optimalisatie plaats. De campagne is dusdanig slim ingericht dat de toestroom van leads indien nodig getemporiseerd of geïntensiveerd kan worden.

Wil je ook een opvallende campagne?

Neem dan contact op met Hans of Marjolein.