/

Doorbreek de muur tussen recruitment en marketing

En zet jezelf op de kaart als werkgever. De arbeidsmarkt blijft bijzonder krap. In steeds meer sectoren hebben werkgevers last van personeelstekorten. Werkgevers zeggen dat ze bij bijna de helft van de vacatures moeite hebben om geschikt personeel te vinden....

Lees verder

/

Social selling voor B2B: hoe sales en marketing meer uit social media kunnen halen

Dat ‘social’ een belangrijk kanaal is voor marketing en sales staat buiten kijf. Hoe je hier als B2B organisatie op een effectieve manier mee aan de slag gaat, is een ander verhaal. Snelle (omzet)resultaten hoef je niet te verwachten, maar...

Lees verder

/

Hoe zet je de kracht van B2B online marketing efficiënt in?

Wat mag het kosten om een klant binnen te halen? En hoe kom je er snel achter of je LinkedIn-strategie een goede ROI heeft? Die vragen en meer kwamen aan bod tijdens de succesvolle sessie over LinkedIn-marketing afgelopen maand bij...

Lees verder

/

Nieuw label: Lemm en Ten Haaf /HEALTH

De aankondiging van het Europees Geneesmiddelen Agentschap (EMA) om de locatie van het hoofdkantoor van Londen naar Amsterdam te verhuizen, werkt als een magneet op farma- en biotechbedrijven. Massaal volgen zij de geneesmiddelenautoriteit en trekken nu ook naar Amsterdam. Voor...

Lees verder

/

‘Mobile First’ in de B2B-marketingstrategie

Enig idee hoe vaak je website op een smartphone wordt bezocht? En hoe de mobiele gebruikservaring van jouw websitebezoekers is?

Lees verder

/

De AVG is in werking getreden. En nu?

Zoals je waarschijnlijk niet is ontgaan is de AVG 25 mei in werking getreden. Maar nog niet alle organisaties voldoen (volledig) aan de nieuwe richtlijnen.

Lees verder