/

Klaar voor de nieuwe generatie Google Analytics?

In 2019 heeft Google een nieuw datamodel in het leven geroepen; Google Analytics 4. Dit is tot nu toe de grootste update met behoorlijk wat consequenties voor de huidige data. Een overgang die de meeste webbeheerders zo lang mogelijk probeerden...

Lees verder

/

Van hulppieten tot Black Friday: het EK inhakers – óók voor B2B

We zijn er weer bij, en dat is pri-hi-ma. Zelfs Wolter Kroes haakte in op Oranjes aanwezigheid bij het EK, met (alweer) een nieuwe versie van zijn evergreen Viva Hollandia. Logisch ook, want niets leent zich zo voor een goede...

Lees verder

/

Doorbreek de muur tussen recruitment en marketing

…en zet jezelf op de kaart als werkgever! De arbeidsmarkt blijft bijzonder krap. In steeds meer sectoren hebben werkgevers last van personeelstekorten. Werkgevers zeggen dat ze bij bijna de helft van de vacatures moeite hebben om geschikt personeel te vinden....

Lees verder

/

Vera, de nieuwe projectmanager bij Lemm en Ten Haaf

Voor een succesvolle uitvoering van een project is goed projectmanagement van levensbelang. Maar als de projecten de pan uit rijzen… Dan wordt het tijd voor een nieuwe. Een nieuwe projectmanager, welteverstaan. En wat voor één! Onder de rook van Amsterdam...

Lees verder

/

Maak kennis met Ralf: onze nieuwe Digital Designer

Het zoeken (en vinden) van een nieuwe Digital Designer was bepaald geen overbodige luxe. Onze Digital Director kon op zijn zachtst gezegd wel een helpende hand gebruiken. Gelukkig was daar plots Ralf Martin, Lemm en Ten Haafs nieuwste aanwinst. Hij...

Lees verder

/

Herken zakelijke bezoekers op je website met Leadinfo

Lemm en Ten Haaf /B2B is partner van Leadinfo.  Met de leadgeneratie software van Leadinfo herken je eenvoudig en realtime zakelijke bezoekers op je website.

Lees verder