‘Mobile First’ in de B2B-marketingstrategie

Enig idee hoe vaak je website op een smartphone wordt bezocht? En hoe de mobiele gebruikservaring van jouw websitebezoekers is?

Lees verder

De AVG is in werking getreden. En nu?

Zoals je waarschijnlijk niet is ontgaan is de AVG 25 mei in werking getreden. Maar nog niet alle organisaties voldoen (volledig) aan de nieuwe richtlijnen.

Lees verder

Zorg voor een slot op je website

Als B2B reclamebureau streven wij ernaar om mooie websites op te leveren met de nieuwste technieken. Maar dat is niet het enige waar wij ons op focussen. Een website moet namelijk ook voldoen aan diverse richtlijnen. Deze richtlijnen veranderen constant....

Lees verder

Weg met de traditionele pitch?

De pitch-aanvraag is binnen. Het hele bureau in rep en roer, met die dikke worst die voor onze neus hangt. De tijd die we krijgen is wel wat krap. Helemaal als het werk voor deze pitch om ieders drukke programma...

Lees verder

Help, ik moet mijn bureau briefen

Als B2B reclamebureau ontvangen we bijna dagelijks briefings. Of het nu gaat om een langlopende multi-channel introductiecampagne of een kleine standwand voor op een beurs – het begint altijd met een briefing. En de kwaliteit van die briefing is belangrijk!...

Lees verder

Ben jij klaar voor de nieuwe Europese privacywet?

Veel organisaties zijn zich er al van bewust, vanaf 25 mei 2018 treedt de nieuwe Europese privacywet in werking. Maar voor veel bedrijven is het nog onduidelijk wat er precies van ze wordt verwacht. De houding is afwachtend. Terwijl je...

Lees verder