/ Persbericht: Amsterdam, 23 mei 2023
Lemm en Ten Haaf sluit zich aan bij Happy Horizon
Creative agency Lemm en Ten Haaf heeft zich aangesloten bij Happy Horizon, de snelgroeiende creative digital agency met hubs in verschillende steden in Nederland. Met deze stap verbreedt Lemm en Ten Haaf de digitale dienstverlening aan bestaande en nieuwe klanten. Transparantie, dynamiek en de authentieke werkwijze van Happy Horizon gaven voor Lemm en Ten Haaf de doorslag om zich bij de groep aan te sluiten. Bovendien past het ondernemerschap van Happy bij het DNA van Lemm en Ten Haaf.
Hans Lemm, samen met Marjolein Fritschy en Quicho ten Haaf partner van het bureau: “We waren toe aan een volgende stap met onze organisatie. Happy Horizon is een snelgroeiende, succesvolle digitale club (beste bureaugroep van Nederland 2023 in Emerce100 imago-onderzoek) waarmee we met onze labels B2B en Health nieuwe stappen kunnen zetten. Tegelijkertijd worden zaken als HR en Finance geprofessionaliseerd en worden we daar als management in ontzorgd. Zo kunnen we ons focussen op datgene waar we goed in zijn: strategie en creatie. Naast een betere dienstverlening aan bestaande klanten geeft deze deelneming ons een sterkere positie in grotere pitches.”
Walter van de Wege, CEO bij Happy Horizon, kijkt uit naar deze toevoeging aan de groep: “Onze bestaande proposities in B2B en Healthcare worden in één klap verrijkt met een sterk, creatief team met jarenlange ervaring in deze markten. Lemm en Ten Haaf timmert al sinds 1992 aan de weg, waarvan de laatste 10 jaar als sterke partner in creative digital marketing. Hun toevoeging aan onze groep past helemaal in de route die wij momenteel met Happy Horizon aan het bewandelen zijn. We zetten sterke hubs neer, waarin meerdere disciplines en sector-teams samenkomen, die vraagstukken van onze opdrachtgevers kunnen beantwoorden. In Amsterdam hebben we al een digital, B2B en Non-profit-team. Het team van Lemm en Ten Haaf is daarop een hele mooie aanvulling.”
Lemm en Ten Haaf
Lemm en Ten Haaf is in 1992 gestart als creatief team, met copywriter Hans Lemm en art director Quicho ten Haaf. In de loop der jaren heeft het bureau zich ontwikkeld tot een full service creative marketing agency, met gespecialiseerde labels in B2B en Healthcare. Marjolein Fritschy, verantwoordelijk voor de Healthcare-tak, sloot zich in 2019 als partner aan. Het team bestaat verder uit 10 specialisten op het gebied van strategie, creatie en design, campagne-ontwikkeling en (online) marketing. Opdrachtgevers zijn onder andere DEKRA, Neste, SAP, Evos (B2B) en Novo Nordisk, Sandoz, Biogen en Ferring (Healthcare).
Neem voor meer informatie contact op met Hans Lemm, hans@lemm-tenhaaf.nl, mobiel 06 5389 4683.