HeadFirst

Hoe markeer je met één klik het verschil tussen oude en nieuwe wereld?

HeadFirst introduceert HeadFirst Select: 24/7 zoeken en gevonden worden.

HeadFirst

Digitaal en tòch persoonlijk?

HeadFirst introduceert HeadFirst Select, een online platform waar zzp’ers en opdrachtgevers elkaar snel en makkelijk kunnen vinden. Hoe communiceer je dit op opvallende wijze, waarbij je benadrukt dat digitalisering niet ten koste gaat van de human factor?

headfirst_werk-1

Aan de hand van een multichannel-campagne werd de nieuwe propositie breed geïntroduceerd. Een PR-launch en een cover-take over van de AutomatiseringsGids vormden de aftrap van de campagne, gevolgd door een uitgebreide advertentie- en bannercampagne (inclusief retargeting), waarbij via een gepersonaliseerde emailing de verschillende doelgroepen nader uitleg kregen over de exacte voordelen en uitgenodigd werden gebruik te maken van een gratis try out.

headfirst_werk-2

headfirst_werk-3

Wil je ook een opvallende campagne?

Neem dan contact op met Hans of Marjolein.