Legal People – Wervingscampagne

Wervingscampagne nieuwe kandidaten Legal People

Legal People vroeg Lemm en Ten Haaf /B2B een vervolgcampagne te ontwikkelen binnen het eerder ontwikkeld communicatieconcept ‘Nieuwe Energie’. Ditmaal gericht op nieuwe kandidaten voor opdrachtgevers.

Legal People

Legal People

 

Energie in balans

Potentiële kandidaten (juristen) bij advocatenkantoren of organisaties met juridische afdelingen moeten Legal People kennen als marktleider voor werving en selectie van juridische professionals. Legal People maakt een zorgvuldige selectie bij het vinden van een match tussen kandidaat en werkgever en volgt hiervoor een vaste, bewezen methodiek. Onderdeel hiervan is een unieke PACT-meting – deze geeft inzicht in kwaliteiten en ontwikkelpotentieel van de kandidaat. Wat geeft energie en wat kost juist energie? De campagne richt zich met name op juristen in de leeftijdscategorie 30-40 jaar, die belang hechten aan een goede work-life balance.

LP1

LP2

LP3

LP4

Nieuwe omgeving, nieuwe energie

De juiste energiebalans bepaalt of je matcht met jouw (nieuwe) werkplek, je team en je organisatie. De PACT-meting van Legal People geeft je inzicht in jezelf om te bepalen waar je staat en waar je heen wilt. Dat geeft meer energie, op je werk én privé.

LP billboard

‘Pak de PACT’

Call-to-action is de doelgroep naar de website leiden en ze aan te zetten om zelf de online PACT-meting te doen. De uitkomsten hiervan worden met een consultant van Legal People besproken. Mediakanalen die zijn ingezet: social (LinkedIn paid/owned), email, website en outdoor op de Zuidas in Amsterdam.

Legal People website

Ook aan de slag met employer branding en recruitment marketing?

Neem dan contact op met Hans of Marjolein.