Medux – Restyling websites

Medux maakt meer mogelijk

Een nieuwe positionering vraagt om restyling en modernisering van de corporate en recruitment website van Medux.

Medux

Een helder uitgangspunt

Meer mogelijk maken, dat is het uitgangspunt van Medux. Als overkoepelende organisatie draagt Medux zorg voor een goede ondersteuning aan haar labels, zodat zij zich volledig kunnen concentreren op hun klanten, voor wie zij op hun beurt met hun producten en accurate dienstverlening iedere dag weer ‘meer mogelijk maken’. De oude ‘holding’ website was afstandelijk en onpersoonlijk. De nieuwe website bevestigt de mentaliteit van ‘mogelijkmakers’. Een website die medewerkers centraal stelt en laat zien wat ze doen, waar ze goed in zijn. En wáár ze het uiteindelijk voor doen.

Medux

Weten waar je voor werkt

Weten waar je voor werkt. En voor wie. Dat motiveert, geeft kracht en voldoening. En leidt tot resultaat. Op de recruitment website van Medux (Wetenwaarjevoorwerkt.nl) zie je niet alleen een overzicht van alle vacatures, maar krijg je bovenal een indruk van de mensen die er werken en welke mentaliteit belangrijk is in het werk. Ook op deze website staan medewerkers en hun dagelijkse werkzaamheden centraal. Trotse, gemotiveerde vakmensen die mensen met een bewegingsbeperking helpen weer maximaal mee te doen in de maatschappij.

Weten waar je voor werkt

De kracht van een sterke positionering en merkidentiteit

De directe, heldere tone-of-voice en de eenvoud van het design, in combinatie met de krachtige fotografie van trotse medewerkers, waren bepalend voor het eindresultaat. Een moderne, frisse en onderscheidende uitstraling voor beide websites die bovendien tijdloos en toegankelijk zijn. Neem een kijkje op Medux.nl en Wetenwaarjevoorwerkt.nl

Ook aan de slag met employer branding en recruitment marketing?

Neem dan contact op met Hans of Marjolein.