TenCate Grass – Positionering en website

Van product naar beleving met TenCate Grass

TenCate Grass bestaat uit een groep internationale bedrijven met een gezamenlijke missie om de beste en meest duurzame synthetische oppervlakken te creëren. En daarmee onbeperkt sporten, spelen en recreëren mogelijk te maken. Samen met TenCate Grass Group ontwikkelde Lemm en Ten Haaf /B2B een nieuwe positionering en brand identity voor TenCate Grass.

TenCate Grass

Enabling unlimited play

Kunstgras van TenCate Grass stelt professionele atleten en amateursporters in staat hun beste prestaties te leveren. Maar de synthetische ondergronden zijn niet alleen bedoeld voor sporters, iedereen moet het hele jaar door toegang hebben tot groene tuinen, speeltuinen en parken om samen te sporten en plezier te maken. Ongeacht het soort klimaat en de beschikbare ruimte.

Van fabrikant van kunstgrassen tot ‘enabler’ van onbeperkt sporten, spelen en recreëren voor iedereen.  Bij deze nieuwe belofte en positionering hoort een nieuwe website. Niet het product, maar de mens en de beleving staat hierbij centraal.

TenCate Grass website

De beleving van sport, spel en recreatie op kunstgras is in beeldbepalende fotografie zichtbaar op de volledige website. Daarnaast worden de onderdelen circulariteit en innovatie in heldere visuals en video’s duidelijk over het voetlicht gebracht.

www.tencategrass.com 

Wil je ook een onderscheidende en effectieve website of app?

Neem dan contact op met Hans of Marjolein.