Tracks

Time for Tracks

Een aangescherpte positionering van Tracks executive search was aanleiding voor het ontwikkelen van een nieuw communicatieconcept en een total remake van de website.

Tracks

Mensen maken het onderscheid

Tracks, executive search in industrie, consumer goods en retail voor DGA’s, familiebedrijven en private equity portfolio-bedrijven, bestaat al meer dan 20 jaar. De corporate website, gemaakt in 2009, sloot niet meer aan op de huidige kernwaarden en positionering. Lemm en Ten Haaf /B2B ontwikkelde een nieuw merkfundament, en op basis daarvan een communicatieconcept, doorgevoerd in een nieuwe website. Hoog tijd voor het nieuwe Tracks!

Tracks-website

Hieronder enkele eerste reacties:

“M’n eerste gedachte was: veel toegankelijker, ik zie nu wie jullie zijn en waar jullie voor staan.”

“Spiffy nieuwe website hoor! Je kan niet om jullie heen!”

“Ik zag dat jullie website is veranderd, wat een verschil! Vernieuwend en persoonlijk! Ik weet nu waar ik jullie voor moet hebben!”

Wil je ook een opvallende campagne?

Neem dan contact op met Hans of Marjolein.