/

De wereld van Clubhouse en podcasts: welke kansen biedt het voor bedrijven?

Weinig zaken ontwikkelen zich zó snel als technologie. Maar de ene app is de andere niet, en sommige apps of initiatieven verdwijnen net zo snel als ze gekomen zijn. De technologische wereld is hard, echte succesverhalen zijn schaars en vooral...

Lees verder

/

Persoonlijke advertenties binnen een internet zonder cookies

Een cookiefree internet. Het klinkt als de nachtmerrie van iedere (online) marketeer. Want: hoe kun je nog gepersonaliseerde advertenties aanbieden als je niet meer de beschikking hebt over de big data die met behulp van cookies verzameld wordt?

Lees verder

/

Wat zoekt een familiebedrijf (in een B2B-bureau)?

Familiebedrijven kenmerken zich door persoonlijke aandacht en een gedegen langetermijnvisie. Aspecten waar we ons bij Lemm en Ten Haaf /B2B goed in kunnen vinden. We willen daarom zo goed mogelijk inspelen op de specifieke behoeften van dit soort bedrijven. Maar...

Lees verder

/

Hoe brief ik mijn reclamebureau?

Als B2B reclamebureau ontvangen we dagelijks briefings. Of het nu gaat om een veelzijdige introductiecampagne met uiteenlopende uitingen of een eenvoudige roll-up-banner voor op een beurs – iedere opdracht begint met een briefing. En wat erg belangrijk is, is de...

Lees verder

/

Dag van de Privacy: zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens

Op 28 januari staat Europa in het teken van de beveiliging van persoonsgegevens. Het is namelijk de (Europese) Dag van de Privacy. Geen overbodige luxe om daar weer eens aan herinnerd te worden, zo bleek onlangs weer: een commercieel testbedrijf...

Lees verder

/

Social selling voor B2B: hoe sales en marketing meer uit social media kunnen halen

Dat ‘social’ een belangrijk kanaal is voor marketing en sales staat buiten kijf. Hoe je hier als B2B organisatie op een effectieve manier mee aan de slag gaat, is een ander verhaal. Snelle (omzet)resultaten hoef je niet te verwachten, maar...

Lees verder