De weg naar effectieve, geïntegreerde marketing

Jamie Turner op Copernica Summit 2013 Na het bezoeken van de ‘Copernica partner ochtend’ van de Copernica Summit 2013 in de jaarbeurs te Utrecht is er een spreker geweest die er wat mij betreft uit sprong: Jamie Turner. Deze digitale marketing professional (grondlegger...

Lees verder

Hoe win je de steeds feller wordende strijd om de inbox?

E-mailmarketing werkt. Ook al zien we al jaren met enige regelmaat de volgende bewering voorbijkomen: ‘email is dead!’. Vooral in business-to-business communicatie vormt e-mailmarketing nog steeds een belangrijk onderdeel van de marketingmix. Het middel leent zich uitermate goed voor het...

Lees verder

Hybride evenement: creëer een online buzz

Een zaal huren, een spreker contracteren, uitnodigingen versturen, vlaggetjes in de kaasblokjes prikken en ons event kan van start gaan. Op de dag zelf zien we verschillende deelnemers met hun smartphones in de weer. Achteraf lezen we hun tweets, check-ins...

Lees verder

Lemm en Ten Haaf 20 jaar!

Deze maand bestaat Lemm en Ten Haaf 20 jaar. 20 jaar Quicho en Hans door dik en dun. 20 jaar één familie, ook al zwermen de neefjes en nichtjes regelmatig uit en komen er nieuwe loten bij. 20 jaar samen...

Lees verder

Tijd voor creativiteit

Iedereen heeft het tegenwoordig over tijd en geld. Er is er niet zoveel meer van, in elk geval minder dan we hadden. Hoe gaan we daarmee om? Alles moet sneller en goedkoper. Dat roept vragen op. Hebben vliegtuigen wel voldoende...

Lees verder

Trollen: de pestkoppen van het internet

Zo nu en dan duikt er in discussies op internet een gebruiker op wiens mening de overige reacties in vuur en vlam zet. Deze – vaak anonieme – gebruiker geeft een mening die volkomen tegendraads is of poneert een onzinnige,...

Lees verder