/

Maak kennis met Ralf: onze nieuwe Digital Designer

Het zoeken (en vinden) van een nieuwe Digital Designer was bepaald geen overbodige luxe. Onze Digital Director kon op zijn zachtst gezegd wel een helpende hand gebruiken. Gelukkig was daar plots Ralf Martin, Lemm en Ten Haafs nieuwste aanwinst. Hij...

Lees verder

/

Herken zakelijke bezoekers op je website met Leadinfo

Lemm en Ten Haaf /B2B is partner van Leadinfo.  Met de leadgeneratie software van Leadinfo herken je eenvoudig en realtime zakelijke bezoekers op je website.

Lees verder

/

Het belang van persoonlijke communicatie (P2P)

Wanneer de meeste communicatie via digitale kanalen verloopt, is het makkelijk om te vergeten dat je als bedrijf tegen (en mét) mensen praat. Geen business-to-business (B2B) dus, maar business-to-person (B2P). Of als je het heel sec bekijkt: person-to-person (P2P). Deze...

Lees verder

/

Wat te verwachten van Google Analytics 4

Het einde van de bounce rate en een compleet andere manier van meten: het is slechts een greep uit de veranderingen die Google Analytics 4 met zich meebrengt. Op zijn zachtst gezegd een ingrijpende wijziging, niet in de laatste plaats...

Lees verder

/

De wereld van Clubhouse en podcasts: welke kansen biedt het voor bedrijven?

Weinig zaken ontwikkelen zich zó snel als technologie. Maar de ene app is de andere niet, en sommige apps of initiatieven verdwijnen net zo snel als ze gekomen zijn. De technologische wereld is hard, echte succesverhalen zijn schaars en vooral...

Lees verder

/

Persoonlijke advertenties binnen een internet zonder cookies

Een cookiefree internet. Het klinkt als de nachtmerrie van iedere (online) marketeer. Want: hoe kun je nog gepersonaliseerde advertenties aanbieden als je niet meer de beschikking hebt over de big data die met behulp van cookies verzameld wordt?

Lees verder