B2B marketeers scoren met social media

Om nog maar eens de kracht van infographics te onderstrepen, onderstaande afbeelding geeft een visuele samenvatting van een onderzoek naar de inzet van social media door business-to-business (B2B) marketeers.

Lees verder

De kracht van infographics

Steeds vaker zie je websites, blogs en social media-platformen waar gebruik gemaakt wordt van infographics om een verhaal te vertellen. Grafische hoogstandjes met veel aandacht voor vorm en typografie. Meestal ondersteund met kleurrijke illustraties of gelikte grafieken en diagrammen.

Lees verder

De weg naar effectieve, geïntegreerde marketing

Jamie Turner op Copernica Summit 2013 Na het bezoeken van de ‘Copernica partner ochtend’ van de Copernica Summit 2013 in de jaarbeurs te Utrecht is er een spreker geweest die er wat mij betreft uit sprong: Jamie Turner. Deze digitale marketing professional (grondlegger...

Lees verder

Hoe win je de steeds feller wordende strijd om de inbox?

E-mailmarketing werkt. Ook al zien we al jaren met enige regelmaat de volgende bewering voorbijkomen: ‘email is dead!’. Vooral in business-to-business communicatie vormt e-mailmarketing nog steeds een belangrijk onderdeel van de marketingmix. Het middel leent zich uitermate goed voor het...

Lees verder

Hybride evenement: creëer een online buzz

Een zaal huren, een spreker contracteren, uitnodigingen versturen, vlaggetjes in de kaasblokjes prikken en ons event kan van start gaan. Op de dag zelf zien we verschillende deelnemers met hun smartphones in de weer. Achteraf lezen we hun tweets, check-ins...

Lees verder

Lemm en Ten Haaf 20 jaar!

Deze maand bestaat Lemm en Ten Haaf 20 jaar. 20 jaar Quicho en Hans door dik en dun. 20 jaar één familie, ook al zwermen de neefjes en nichtjes regelmatig uit en komen er nieuwe loten bij. 20 jaar samen...

Lees verder