/

In 10 stappen naar een succesvolle B2B contentstrategie

Een succesvolle B2B contentstrategie met inspirerende en onderscheidende content. Elke dag verschijnen er wereldwijd meer dan 3 miljoen blogs online. Veelal met als doel: relevante informatie delen om de doelgroep te inspireren en het koopgedrag te beïnvloeden. Hoe kan een...

Lees verder

/

Lemm en Ten Haaf sluit zich aan bij Happy Horizon

Creative agency Lemm en Ten Haaf heeft zich aangesloten bij Happy Horizon, de snelgroeiende creative digital agency met hubs in verschillende steden in Nederland. Met deze stap verbreedt Lemm en Ten Haaf de digitale dienstverlening aan bestaande en nieuwe klanten....

Lees verder

/

Wij zijn lid van het E3 International Agency Network

Grensverleggend nieuws: sinds kort is Lemm en Ten Haaf /B2B aangesloten bij het E3 International Agency Network, een wereldwijd netwerk van onafhankelijke marketing- en communicatiebureaus met een focus op business to business-marketing. Het E3 International Agency Network verbindt meer dan...

Lees verder

/

Klaar voor de nieuwe generatie Google Analytics?

In 2019 heeft Google een nieuw datamodel in het leven geroepen; Google Analytics 4. Dit is tot nu toe de grootste update met behoorlijk wat consequenties voor de huidige data. Een overgang die de meeste webbeheerders zo lang mogelijk probeerden...

Lees verder

/

Van hulppieten tot Black Friday: het EK inhakers – óók voor B2B

We zijn er weer bij, en dat is pri-hi-ma. Zelfs Wolter Kroes haakte in op Oranjes aanwezigheid bij het EK, met (alweer) een nieuwe versie van zijn evergreen Viva Hollandia. Logisch ook, want niets leent zich zo voor een goede...

Lees verder

/

Doorbreek de muur tussen recruitment en marketing

…en zet jezelf op de kaart als werkgever! De arbeidsmarkt blijft bijzonder krap. In steeds meer sectoren hebben werkgevers last van personeelstekorten. Werkgevers zeggen dat ze bij bijna de helft van de vacatures moeite hebben om geschikt personeel te vinden....

Lees verder