/

Hoe zet je de kracht van B2B online marketing efficiënt in?

Wat mag het kosten om een klant binnen te halen? En hoe kom je er snel achter of je LinkedIn-strategie een goede ROI heeft? Die vragen en meer kwamen aan bod tijdens de succesvolle sessie over LinkedIn-marketing afgelopen maand bij...

Lees verder

/

Nieuw label: Lemm en Ten Haaf /HEALTH

De aankondiging van het Europees Geneesmiddelen Agentschap (EMA) om de locatie van het hoofdkantoor van Londen naar Amsterdam te verhuizen, werkt als een magneet op farma- en biotechbedrijven. Massaal volgen zij de geneesmiddelenautoriteit en trekken nu ook naar Amsterdam. Voor...

Lees verder

/

‘Mobile First’ in de B2B-marketingstrategie

Enig idee hoe vaak je website op een smartphone wordt bezocht? En hoe de mobiele gebruikservaring van jouw websitebezoekers is?

Lees verder

/

De AVG is in werking getreden. En nu?

Zoals je waarschijnlijk niet is ontgaan is de AVG 25 mei in werking getreden. Maar nog niet alle organisaties voldoen (volledig) aan de nieuwe richtlijnen.

Lees verder

/

Zorg voor een slot op je website

Als B2B reclamebureau streven wij ernaar om mooie websites op te leveren met de nieuwste technieken. Maar dat is niet het enige waar wij ons op focussen. Een website moet namelijk ook voldoen aan diverse richtlijnen. Deze richtlijnen veranderen constant....

Lees verder

/

Weg met de traditionele pitch?

De pitch-aanvraag is binnen. Het hele bureau in rep en roer, met die dikke worst die voor onze neus hangt. De tijd die we krijgen is wel wat krap. Helemaal als het werk voor deze pitch om ieders drukke programma...

Lees verder