/

Ben jij klaar voor de nieuwe Europese privacywet?

Veel organisaties zijn zich er al van bewust, vanaf 25 mei 2018 treedt de nieuwe Europese privacywet in werking. Maar voor veel bedrijven is het nog onduidelijk wat er precies van ze wordt verwacht. De houding is afwachtend. Terwijl je...

Lees verder

/

B2B marketeers scoren met social media

Om nog maar eens de kracht van infographics te onderstrepen, onderstaande afbeelding geeft een visuele samenvatting van een onderzoek naar de inzet van social media door business-to-business (B2B) marketeers.

Lees verder

/

De kracht van infographics

Steeds vaker zie je websites, blogs en social media-platformen waar gebruik gemaakt wordt van infographics om een verhaal te vertellen. Grafische hoogstandjes met veel aandacht voor vorm en typografie. Meestal ondersteund met kleurrijke illustraties of gelikte grafieken en diagrammen.

Lees verder

/

De weg naar effectieve, geïntegreerde marketing

Jamie Turner op Copernica Summit 2013 Na het bezoeken van de ‘Copernica partner ochtend’ van de Copernica Summit 2013 in de jaarbeurs te Utrecht is er een spreker geweest die er wat mij betreft uit sprong: Jamie Turner. Deze digitale marketing professional (grondlegger...

Lees verder

/

Hoe win je de steeds feller wordende strijd om de inbox?

E-mailmarketing werkt. Ook al zien we al jaren met enige regelmaat de volgende bewering voorbijkomen: ‘email is dead!’. Vooral in business-to-business communicatie vormt e-mailmarketing nog steeds een belangrijk onderdeel van de marketingmix. Het middel leent zich uitermate goed voor het...

Lees verder

/

Hybride evenement: creëer een online buzz

Een zaal huren, een spreker contracteren, uitnodigingen versturen, vlaggetjes in de kaasblokjes prikken en ons event kan van start gaan. Op de dag zelf zien we verschillende deelnemers met hun smartphones in de weer. Achteraf lezen we hun tweets, check-ins...

Lees verder