De kracht van infographics
Steeds vaker zie je websites, blogs en social media-platformen waar gebruik gemaakt wordt van infographics om een verhaal te vertellen. Grafische hoogstandjes met veel aandacht voor vorm en typografie. Meestal ondersteund met kleurrijke illustraties of gelikte grafieken en diagrammen.
De weg naar effectieve, geïntegreerde marketing
Jamie Turner op Copernica Summit 2013 Na het bezoeken van de ‘Copernica partner ochtend’ van de Copernica Summit 2013 in de jaarbeurs te Utrecht is er een spreker geweest die er wat mij betreft uit sprong: Jamie Turner. Deze digitale marketing professional (grondlegger...
Hoe win je de steeds feller wordende strijd om de inbox?
E-mailmarketing werkt. Ook al zien we al jaren met enige regelmaat de volgende bewering voorbijkomen: ‘email is dead!’. Vooral in business-to-business communicatie vormt e-mailmarketing nog steeds een belangrijk onderdeel van de marketingmix. Het middel leent zich uitermate goed voor het...
Hybride evenement: creëer een online buzz
Een zaal huren, een spreker contracteren, uitnodigingen versturen, vlaggetjes in de kaasblokjes prikken en ons event kan van start gaan. Op de dag zelf zien we verschillende deelnemers met hun smartphones in de weer. Achteraf lezen we hun tweets, check-ins...
Lemm en Ten Haaf 20 jaar!
Deze maand bestaat Lemm en Ten Haaf 20 jaar. 20 jaar Quicho en Hans door dik en dun. 20 jaar één familie, ook al zwermen de neefjes en nichtjes regelmatig uit en komen er nieuwe loten bij. 20 jaar samen...
Tijd voor creativiteit
Iedereen heeft het tegenwoordig over tijd en geld. Er is er niet zoveel meer van, in elk geval minder dan we hadden. Hoe gaan we daarmee om? Alles moet sneller en goedkoper. Dat roept vragen op. Hebben vliegtuigen wel voldoende...